неділя, 8 березня 2015 р.





Задача 1.
 


Було – 13
Підстругали – 3
Залишилося - ?



Задача 17 (С.7«Лічба чисел в межах 100»)

 



У Василини – 21

У Олі - ?, на 1 більше



Задача 17 (С.7«Лічба чисел в межах 100»)
 



У Гната – 13

У Юри - ?, на 1 менше



Задача 23 (С.8 «Розкладання чисел на розрядні доданки»)



Перша вулиця – 20 б.

}?
Друга вулиця - ?, на 2 більше



Задача24(С.8 «Розкладання чисел на розрядні доданки»)

Хлопчиків  – 20
Дівчаток -?, на 10 менше



Задача 34 (С.10«Утворення двоцифрових чисел з десятків та
одиниць»)


Олег – 10 кн.
Сашко - ?, на 4 більше, ніж Олег
Мишко - .?, на 3 менше, ніж Сашко



Задача 43 (С. 11«Додавання і віднімання чисел у межах 100»)
 


- 30
 




На? більше
 - 20






Задача 49 (С. 12 «Круглі числа. Точка, промінь, відрізок, пряма»)
 


Зібрали -19 кг
Законсервували – 7 кг огірків
Продали - ?



Задача 65 (С. 15«Назви компонентів дій додавання»)


І бригада – 40 м

}60м
ІІ бригада – ? м




Задача 66 (С. 15«Назви компонентів дій додавання»)

І відрізок – 16 см
ІІ відрізок - ?, на 10 см коротший, ніж І
ІІІ відрізок -?, на 3 см довший, ніж ІІ



Задача 68 (С. 15«Назви компонентів дій додавання»)


Жовті - ? н.

}25
Блакитні – 20 н.


Задача 76 (С. 17 «Переставний закон додавання»)


Однакові -4 л.

}28л.
Різні – ?




Задача 93 (С. 20 «Одиниці вимірювання маси»)

Було -48 ст.
Залишилося – 15 ст.
Прочитав - ?
Задача 114 (С. 23«Узагальнення і систематизація знань учнів»)


Брали участь – 20 д.
}26 осіб
Не брали участь-?



Задача 121 (С. 25«Доповнення чисел до 10»)


Чорних – 9 л.
Білих - ?, на 2 більше
Задача 121 (С. 25«Доповнення чисел до 10»)


Білих – 11 л.
Чорних - ?, на 2 менше



Задача 158 (С. 31 «Додавання і віднімання числа 5 з переходом
через розряд»)

Привезли – 98 кг
Продали - 68 кг
Залишилося - ?



Задача 159 (С. 31 «Додавання і віднімання числа 5 з переходом
через розряд»)

Привезли – 98 кг
Продали - 8 кг і 60 кг
Залишилося - ?



Задача 167 (С. 33 «Многокутник. Види многокутників»)



І день – 36 кг

}?
ІІ день - ?, на 6 кг менше


Задача 185 (С. 35 «Додавання і віднімання числа 7 з переходом
через десяток.»)

 

 - 6 кг

}?
 -?,на 7 кг більше




Задача 198 (С. 38 «Квадрат. Побудова квадратів»)


У лінію – 5 з.
}18
У косу лінію – 7 з.
У клітинку - ?



Задача 205 (С. 39 «Додавання і віднімання числа 8 з переходом через
десяток»)


Зрізали – 9 бутонів

}?
Залишилося –8 бутонів




Задача 213 (С. 40 «Додавання числа частинами»)

Чоловічих – 37костюмів
Жіночих - ?, на 12 більше, ніж чоловічих
Дитячих - ?, на 15 менше, ніж жіночих



Задача 218 (С. 41«Додавання числа частинами»)

Карасів – 11

}?
Линів - ?, на 5 менше



Задача 233 (С.43«Узагальнена таблиця додавання і віднімання
одноцифрових чисел»)
 


Було – 13
Виїхало – 5
Заїхало – 7
Стало - ?
Задача 240 (С.44 «Розв'язування складених задач двома способами
ознайомлення»)

Волейбольних – 9м’ячів
Баскетбольних – 8м’ячів
Узяли – 5 м’ячів
Залишилося - ?



Задача 251 (С.46 «Вирази з дужками. Порядок виконання дій у
виразах, що містять дужки»)

Горішків -7

}?
Грибів - ?, на 4 більше
Задача 260 (С.48 «Додавання числа до суми. Віднімання числа від
суми»)
Тато – 14 рибин
Син – 5 рибин
Зварили – 4 рибини
Залишилося - ?
Задача 283 (С.51 «Обчислення значень виразів різними
способами»)


Діти
К-сть тістечок
З’їли
Залишилося
Інга
14
3
?
Степан
4



Задача 288 (С.52 «Усне додавання двоцифрових чисел з переходом
через де­сяток виду 37 + 6»)

Качок – 17
Селезнів - ?, на 8 менше , ніж качок
Каченят - ?, на 15 більше, ніж селезнів



Задача 306 (С.55 «Додавання способом округлення»)


1 кл. – 16 учн.
}?
2 кл – 22 учн.
Хлопчиків – 12

Дівчаток - ?


Задача 324 (С.59 «Усне віднімання виду 40-8»)


Виготовив 35 дідухів (в.) і 5 дідухів (м.)
Залишилося – 8 дідухів
Продав - ?
Задача 332 (С.61 «Усне віднімання виду 35 - 7»)

У чол. команді – 13 бігунів

У жін. команді-?, на 5 бігунів менше



Задача 342 (С.62 «Закріплення вивчених способів додавання і
віднімання»)

Купила – 16 сосисок
З’їли – 3, 4 і 2 сосиски
Залишилося - ?
Задача 347 (С.62 «Віднімання способом округлення»)


Лежало – 22 сливи
З’їли – 5 і 4 сливи
Залишилось - ?
Задача 348 (С.63 «Віднімання способом округлення»)

Лежало – 22 сливи
З’їла – 5 слив
Залишилось - ?



Задача 357 (С.63 «Закріплення вивчених способів додавання і
віднімання»)

Плавало 17 качок і 6 селезнів
Полетіли – 4 качки
Залишилось - ?



Задача 358 (С.64 «Закріплення вивчених способів додавання і
віднімання.»)

Плавало 27 качок
Прилетіли – 4 качки і 9 селезнів
Стало - ?
Задача 366 (С.65 «Усне додавання виду 27 + 16»)

В Остапа – 14 трансформерів

}?
У Семена - ?, на 5 більше




Задача 374 (С.66 «Усне додавання виду 45 + 27»)


Прочитала – 27 сторінок

}?
Залишилося - ?, на 25 більше




Задача 383 (С.67 «Закріплення вивчених способів додавання і
віднімання»)

Було – 26 метеликів і ? бабок
Полетіло – 7 бабок
Залишилося – 5 бабок



Задача 390 (С.68 «Закріплення вивчених способів додавання і
віднімання»)


Сік
Кількість учнів
Учнів у
2 класі
Апельсиновий
12
?
Томатний
9
Яблучний
10



Задача 400 (С.70«Віднімання виду 45 - 27»)

З сиром – 32, це на 15 більше, ніж з вишнями
З вишнями - ?



Задача 404 (С.70 «Віднімання виду 45 - 27»)


У Чіпа – 42 горішки

}?
У Дейла -?, на 15 менше



Задача 411 (С.71 «Закріплення віднімання суми від числа»)


Зошити
Кількість
Разом
З математики
31
88
З рідної мови
28
З іноземної мови
?




Задача 421 (С.73 «Одиниці вимірювання маси (кілограм,
центнер»)

Продав - 18 кг меду
Залишилося – 47 кг
Було - ?
Задача 422 (С.73 «Одиниці вимірювання маси (кілограм,
центнер»)

Привезли – 1 ц цукру
Використали – 30 кг і 54 кг
Залишилося - ?
Задача 429 (С.74«Округлення чисел до більшого»)

І вагон– 35 п.

}50
ІІ вагон - ? п.




Задача 455 (С.79 «Закріплення вивчених способів додавання і
віднімання»)

Жіночих
- 27курток

}дитячих - ?
Чоловічих –?, на 5 більше




Задача 469 (С.81 «Вимірювання радіуса та діаметра кола»)


Ялина – 19 м
Тополя - ?, на 5 м менша, ніж ялина
Каштан - ?, на 7 менший, ніж ялина



Задача 509 (С.88 «Закріплення вивчених способів додавання і
віднімання»)


Їхала – 3 доби

}?
Ішла пішки – 10 год



Задача 521 (С.91 «Ознайомлення учнів із дією множення»)
 




}?





Задача 542 (С.94 «Таблиця множення числа 2»)


Було - 8 столів по 2 учні

Всього учнів - ?



Задача 543 (С.95 «Таблиця множення числа 2»)

1 курка – 2 кг

6 курок - ?



Задача 551 (С.96 «Збільшення числа на кілька одиниць і у кілька
разів»)

1 клітка – 2 папуги
5 кліток - ?



Задача 553 (С.96 «Збільшення числа на кілька одиниць і у кілька
разів»)

Малюк з’їв – 3 тістечка
Карлсон з’їв - ?, у 2 рази більше



Задача 555 (С.97 «Збільшення числа на кілька одиниць і у кілька
разів»)


В Андрійка – 2 наклейки
В Олеся - ?, у 5 разів більше



Задача 562 (С.97 «Ознайомлення учнів із дією ділення»)

Зошитів
К-сть зошитів у одного учня
К-сть учнів

18

2

?




Задача 577 (С.100 «Таблиця ділення на 2»)

1 блюдце – 2 цукерки
?блюдців – 10 цукерок
Задача 580 (С.101 «Таблиця ділення на 2»)

І пакет - ?

}6 кг
ІІ пакет - ?



Задача 586 (С.101 «Знаходження значень виразів на дії різного
ступеня»)


Іграшок
Коробок
В 1 коробці
6
2
?



Задача 586 (С.101 «Знаходження значень виразів на дії різного
ступеня»)

Іграшок
В 1 коробці
Коробок
6
2
?




Задача 588 (С.102 «Знаходження значень виразів на дії різного
ступеня»)

Гречки
В 1 пакеті
Пакетів
16 кг
2 кг
?



Задача 597 (С.104 «Назви компонентів та результату дії ділення»)


У Марічки – 8 закладок
У Тарасика - ?, у 2 рази менше



Задача 599 (С.104 «Назви компонентів та результату дії ділення»)


Солдатиків – 18
Морячків – ?, у 2 рази менше



Задача 605 (С.105 «Повторення таблиць множення числа 2 та
ділення на 2»)


У білочки – 10 грибочків
В їжачка - ?, у 2 рази менше



Задача 614 (С.105 «Знаходження значень виразів на дії різного
ступеня»)

1 булочка – 2 грн.
3 булочки - ?



Задача 616 (С.106 «Знаходження значень виразів на дії різного
ступеня»)

2 диски – 8 грн


На ? дорожча


Флешка– 60 грн

Задача 617 (С.106 «Знаходження значень виразів на дії різного
ступеня»)


2 покупці по 3 л молока

}?
1 покупець – 5 л молока




Задача 631 (С.108 «Таблиця множення числа 3»)

1 пакет – 3 кг мандарин
6 пакетів - ?



Задача 668 (С.113 «Розв'язування вправ і задач на застосування
таблиці ділення на )


Рибки
Акваріуми
В 1 акваріумі
18
3
?



Задача 676 (С.114 «Взаємозв'язок дій множення і ділення»)


Ціна
Вартість покупки
Кількість пиріжків
3 грн
12 грн
?




Задача 677 (С.114 «Взаємозв'язок дій множення і ділення»)

Кількість сніжинок
Кількість коробок
К-сть сніжинок в 1 коробці
12
3
?

Задача 686 (С.115 «Повторення вивчених таблиць множення і
ділення»)


Фломастери – 8 по 3 грн

}?
Ластик – 1 по 2 грн




Задача 696 (С.116 «Таблиця множення числа 4»)


Спортсмени
Човни
К-сть в 1 човні
16
4
?




Задача 706 (С.118 «Таблиця ділення на 4»)

Чашка – 8 грн


На ? дешевша
Чайник - ?, у 6 разів дорожчий





Задача 712 (С.118 «Розв'язування рівнянь на знаходження
невідомого множника»)



Софійка – 12 прапорців

}?
Славко -?, у 4 рази менше



Задача 723 (С.120 «Розв'язування рівнянь на знаходження
невідомого діленого і невідомого дільника»)


Кубики
Споруди
Кількість кубиків в 1 споруді
24
4
?



Задача 724 (С.120 «Розв'язування рівнянь на знаходження
невідомого діленого і невідомого дільника»)

Фішки
Гравці
Кількість фішок в 1 учасника
32
4
?




Задача 725 (С.120 «Розв'язування рівнянь на знаходження
невідомого діленого і невідомого дільника»)


Стільці
В 1 ряді
Кількість рядів
16
4
?




Задача 732 (С.121 «Розв'язування рівнянь на знаходження
невідомого діленого і невідомого дільника»)

Довжина відрізка
1 смужка
Кількість частин
12 см
4 см
?




Задача 732 (С.121 «Розв'язування рівнянь на знаходження
невідомого діленого і невідомого дільника»)

Довжина відрізка
Кількість частин
Довжина 1 частини
12 см
4
?




Задача 740 (С.122 «Таблиця множення числа 5»)


Маші – 6 років
Мамі - ?, у 5 разів більше



Задача 741 (С.122 «Таблиця множення числа 5»)



В Артема – 4 монети по 5 к.

}?
У брата – 5 монет по 5 к.



Задача 748 (С.123 «Таблиця ділення на 5»)

5 сіток – 25 м’ячів
1 сітка - ?



Задача 756 (С.123 «Розв'язування вправ та задач на засвоєння
таблиць мно­ження числа 5 і ділення на 5»)


1 Змій - 3 голови
5 Зміїв - ?



Задача 769 (С.125 «Розв'язування вправ та задач на засвоєння
таблиць мно­ження числа 5 і ділення на 5»)

Сюрпризи
К-сть коробок
Кількість
 в 1 коробці
15
5
?




Задача 775 (С.126 «Таблиця множення числа 6. Доба. Година.
Хвилина. Секунда.»)

1 блюдо – 6 хлібин
4 блюда - ?



Задача 789 (С.128«Визначення часу за годинником»)


5 чашок – 45 хв
1 чашка - ?



Задача 792 (С.128«Визначення часу за годинником»)

Урок – 45 хв

}?
Перерва – 15 хв





Задача 804 (С.131 «Таблиця ділення на 6»)


6 книг – 30 грн
1 книга - ?



Задача 814 (С.132 «Вправи на засвоєння таблиці ділення на 6»)

          

Цукерки
У
кожного
К-сть дітей
Дівчата
18
6
?
Хлопці
24



Задача 821 (С.133 «Кратне порівняння чисел»)

Качок – 8


У ?, разів більше


Лебедів - 2

Задача 822 (С.133 «Кратне порівняння чисел»)



Пилипу–6 р.


На ? менше
Мар’яні–12 р.




Задача 822 (С.133 «Кратне порівняння чисел»)


Пилипу – 6 р.


У ? молодший
Мар’яні –12 р.




Задача 831 (С.134 «Таблиця множення числа 7»)


1 індичка – 5 гк
7 індичок - ?



Задача 832 (С.135 «Таблиця множення числа 7»)


Зошит – 7 по 3 грн

}?
Ручка – 1 по 4 грн



Задача 842 (С.135 «Розв'язування прикладів та задач, що містять
множення числа 7»)


7 причепів – 42 мішки
1 причеп - ?



Задача 850 (С.137 «Таблиця ділення на 7»)


7 пакетів – 14 кг
1 пакет - ?



Задача 851 (С.137 «Таблиця ділення на 7»)


І число – 7



У ? разів більше
ІІ число - ?, на 42 більше

Задача 859 (С.138 «Вправи на закріплення вивчених таблиць
множення і ділення»)

1 день – 7 таблеток
? днів – 14 таблеток



Задача 860 (С.138 «Вправи на закріплення вивчених таблиць
множення і ділення»)

Стас – 63 хв
Марянка - ?, у 7 разів швидше



Задача 873 (С.139«Зміна значення добутку під час зміни одного
множника при сталому другому»)


5 коробок – 40 еклерів
7 коробок - ?



Задача 877 (С.139«Зміна значення добутку під час зміни одного
множника при сталому другому»)

7 наклейок – 14 грн

5 наклейок - ?



Задача 885 (С.140«Вправи на-закріплення вивчених таблиць
множення і ділення»)

І – 7 рам



У? менше
ІІ -?, на 14 рам більше




Задача 891 (С.141 «Таблиця множення числа 8»)


І купка - 8 горішків
ІІ купка - ?
Задача 900 (С.142«Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення
числа 8»)


Кинули – у 8 чашок по 3 грудочки
Залишилося – 5
Було - ?
3адача 910( С.144«Таблицяділення на 8.Вправи на застосуван-ня
таблиціді­лення на 8»)


У бідоні-16 л молока

}?
У пляшці - ?, у 8 разів менше

3адача 911 ( С.144«Таблицяділення на 8.Вправи на застосування
таблиціді­лення на 8»)


                - - 8 кг
 


                   - ?, на 16кг більше



3адача 916. (С.144«Вправи і задачі на засвоєння таблиці
ділення на 8. Складан­ня і розв'язування рівняння»)


Консервів – 8 банок

}?

Компотів – ?, у 2 рази більше


3адача 919 ( С.145«Вправи і задачі на засвоєннятаблиціділення на
8.Складан­ня і розв'язуваннярівняння»)


Кружечків – n


}?


Трикутників -?,у 8 разів більше

3адача 926( С.146«Таблицямноження числа 9.Обчислення
виразів на двідіїрізногоступеня»)


1 стіл – 6 стільців
9 столів - ?
3адача 964 ( С.151«Множення і ділення на 10.Обчисленнязначення
виразів на діїрізногоступеня. Розв'язування задач»)


6 учнів по 8 листочків

}?
2 учні по 10 листочків



3адача 965 ( С.151«Множення і ділення на 10.Обчисленнязначення
виразів на діїрізногоступеня. Розв'язування задач»)

У Сашка 4 монети по 10 к.

У Марійки - ?, у  5 разів менше , ніж у Сашка



3адача 973 ( С.151«Вправи і задачі на закріпленнявивчених
способівмножен­ня і ділення»)

Посіяли - 8 кг гороху



У ? більше
Зібрали - ?, на 48 кг більше




3адача 7 (С.154 « Повторення усної і письмової нумерації чисел
першої сотні. Порівняння чисел. Розв'язування задач» )



І день –

9 сторінок
}?
ІІ день –
?, на 2 сторінки більше
ІІІ день –
стільки ж, скільки І



3адача 15 (С.155«Повтореннявипадківдодавання і віднімання виду
26 + 8, 26-8»)


Антон – 24 знімки





На ? більше
Софія - 13 знімків



3адача  33 (С.157«Повторення додавання двоцифрових чисел з
переходом через розряд виду 35 + 27»)


Овець – 27

}?
Кіз – 15

Баранів – 13


Немає коментарів:

Дописати коментар