Задача 1.
Було – 13
Підстругали – 3
Залишилося - ?
Задача 17
(С.7«Лічба чисел в межах 100»)
У Василини – 21
У Олі - ?, на 1
більше
Задача 17
(С.7«Лічба чисел в межах 100»)
У Гната – 13
У Юри - ?, на 1
менше
Задача 23
(С.8 «Розкладання чисел на розрядні
доданки»)
Перша вулиця – 20 б.
|
}?
|
Друга вулиця - ?, на 2 більше
|
Задача24(С.8 «Розкладання
чисел на розрядні доданки»)
Хлопчиків – 20
Дівчаток -?, на 10 менше
Задача 34 (С.10«Утворення двоцифрових чисел з десятків та
одиниць»)
Олег – 10 кн.
Сашко - ?, на 4
більше, ніж Олег
Мишко - .?, на 3
менше, ніж Сашко
Задача 43 (С. 11«Додавання і віднімання чисел у межах 100»)
- 30
|
На? більше
|
|
- 20
|
Задача 49 (С. 12 «Круглі числа. Точка, промінь, відрізок, пряма»)
Зібрали -19 кг
Законсервували – 7
кг огірків
Продали - ?
Задача 65 (С. 15«Назви компонентів дій додавання»)
І бригада – 40 м
|
}60м
|
ІІ бригада – ? м
|
Задача 66 (С. 15«Назви компонентів дій додавання»)
І відрізок – 16 см
ІІ відрізок - ?, на
10 см коротший, ніж І
ІІІ відрізок -?, на
3 см довший, ніж ІІ
Задача 68 (С. 15«Назви компонентів дій додавання»)
Жовті - ? н.
|
}25
|
Блакитні – 20 н.
|
Задача 76 (С. 17 «Переставний закон додавання»)
Однакові -4 л.
|
}28л.
|
Різні – ?
|
Задача 93 (С. 20 «Одиниці вимірювання маси»)
Було -48 ст.
Залишилося – 15 ст.
Прочитав - ?
Задача 114 (С. 23«Узагальнення і систематизація знань учнів»)
Брали участь – 20 д.
|
}26 осіб
|
Не брали участь-?
|
Задача 121 (С. 25«Доповнення чисел до 10»)
Чорних – 9 л.
Білих - ?, на 2
більше
Задача 121 (С. 25«Доповнення чисел до 10»)
Білих – 11 л.
Чорних - ?, на 2
менше
Задача 158 (С. 31 «Додавання і віднімання числа 5
з переходом
Привезли – 98 кг
Продали - 68 кг
Залишилося - ?
Задача 159 (С. 31 «Додавання і віднімання числа 5
з переходом
через розряд»)
Привезли – 98 кг
Продали - 8 кг і 60
кг
Залишилося - ?
Задача 167 (С. 33 «Многокутник. Види многокутників»)
І день – 36 кг
|
}?
|
ІІ день - ?, на 6 кг менше
|
Задача 185 (С. 35 «Додавання і віднімання числа 7
з переходом
через десяток.»)
- 6 кг
|
}?
|
-?,на 7 кг
більше
|
Задача 198 (С. 38 «Квадрат. Побудова квадратів»)
У лінію – 5 з.
|
}18
|
У косу лінію – 7 з.
|
|
У клітинку - ?
|
Задача 205 (С. 39 «Додавання і віднімання числа 8
з переходом через
десяток»)
Зрізали – 9 бутонів
|
}?
|
Залишилося –8 бутонів
|
Задача 213 (С. 40 «Додавання числа частинами»)
Чоловічих – 37костюмів
Жіночих - ?, на 12
більше, ніж чоловічих
Дитячих - ?, на 15
менше, ніж жіночих
Задача 218 (С. 41«Додавання числа частинами»)
Карасів – 11
|
}?
|
Линів - ?, на 5 менше
|
Задача 233 (С.43«Узагальнена таблиця додавання і віднімання
одноцифрових чисел»)
Було – 13
Виїхало – 5
Заїхало – 7
Стало - ?
Задача 240 (С.44 «Розв'язування складених задач двома способами
ознайомлення»)
Волейбольних – 9м’ячів
Баскетбольних – 8м’ячів
Узяли – 5 м’ячів
Залишилося - ?
Задача 251 (С.46 «Вирази з дужками. Порядок виконання дій у
виразах, що містять дужки»)
Горішків -7
|
}?
|
Грибів - ?, на 4 більше
|
Задача 260 (С.48 «Додавання числа до суми. Віднімання числа від
суми»)
Тато – 14 рибин
Син – 5 рибин
Зварили – 4 рибини
Залишилося - ?
Задача 283 (С.51 «Обчислення значень виразів різними
способами»)
Діти
|
К-сть тістечок
|
З’їли
|
Залишилося
|
Інга
|
14
|
3
|
?
|
Степан
|
4
|
Задача 288 (С.52 «Усне додавання двоцифрових чисел з переходом
через десяток виду 37 + 6»)
Качок – 17
Селезнів - ?, на 8
менше , ніж качок
Каченят - ?, на 15
більше, ніж селезнів
Задача 306 (С.55 «Додавання способом округлення»)
1 кл. – 16 учн.
|
}?
|
2 кл – 22 учн.
|
|
Хлопчиків – 12
|
|
Дівчаток - ?
|
Задача 324 (С.59 «Усне віднімання виду 40-8»)
Виготовив 35 дідухів
(в.) і 5 дідухів (м.)
Залишилося – 8
дідухів
Продав - ?
Задача 332 (С.61 «Усне віднімання виду 35 - 7»)
У чол. команді – 13
бігунів
У жін. команді-?,
на 5 бігунів менше
Задача 342 (С.62 «Закріплення вивчених способів додавання і
віднімання»)
Купила – 16 сосисок
З’їли – 3, 4 і 2
сосиски
Залишилося - ?
Задача 347 (С.62 «Віднімання способом округлення»)
Лежало – 22 сливи
З’їли – 5 і 4 сливи
Залишилось - ?
Задача 348 (С.63 «Віднімання способом округлення»)
Лежало – 22 сливи
З’їла – 5 слив
Залишилось - ?
Задача 357 (С.63 «Закріплення вивчених способів додавання і
віднімання»)
Плавало 17 качок і
6 селезнів
Полетіли – 4 качки
Залишилось - ?
Задача 358 (С.64 «Закріплення вивчених способів додавання і
віднімання.»)
Плавало 27 качок
Прилетіли – 4 качки
і 9 селезнів
Стало - ?
Задача 366 (С.65 «Усне додавання виду 27 + 16»)
В Остапа – 14 трансформерів
|
}?
|
У Семена - ?, на 5 більше
|
Задача 374 (С.66 «Усне додавання виду 45 + 27»)
Прочитала – 27 сторінок
|
}?
|
Залишилося - ?, на 25 більше
|
Задача 383 (С.67 «Закріплення вивчених способів додавання і
віднімання»)
Було – 26 метеликів
і ? бабок
Полетіло – 7 бабок
Залишилося – 5
бабок
Задача 390 (С.68 «Закріплення вивчених способів додавання і
віднімання»)
Сік
|
Кількість учнів
|
Учнів у
2 класі
|
Апельсиновий
|
12
|
?
|
Томатний
|
9
|
|
Яблучний
|
10
|
Задача 400 (С.70«Віднімання виду 45 - 27»)
З сиром – 32, це на
15 більше, ніж з вишнями
З вишнями - ?
Задача 404 (С.70 «Віднімання виду 45 - 27»)
У Чіпа – 42 горішки
|
}?
|
У Дейла -?, на 15 менше
|
Задача 411 (С.71 «Закріплення віднімання суми від числа»)
Зошити
|
Кількість
|
Разом
|
З математики
|
31
|
88
|
З рідної мови
|
28
|
|
З іноземної мови
|
?
|
Задача 421 (С.73 «Одиниці вимірювання маси (кілограм,
центнер»)
Продав - 18 кг меду
Залишилося – 47 кг
Було - ?
Задача 422 (С.73 «Одиниці вимірювання маси (кілограм,
центнер»)
Привезли – 1 ц
цукру
Використали – 30 кг
і 54 кг
Залишилося - ?
Задача 429 (С.74«Округлення чисел до більшого»)
І вагон– 35 п.
|
}50
|
ІІ вагон - ? п.
|
Задача 455 (С.79 «Закріплення вивчених способів додавання і
віднімання»)
Жіночих
- 27курток
|
}дитячих - ?
|
Чоловічих –?, на 5 більше
|
Задача 469 (С.81 «Вимірювання радіуса та діаметра кола»)
Ялина – 19 м
Тополя - ?, на 5 м
менша, ніж ялина
Каштан - ?, на 7
менший, ніж ялина
Задача 509 (С.88 «Закріплення вивчених способів додавання і
віднімання»)
Їхала – 3 доби
|
}?
|
Ішла пішки – 10 год
|
Задача 521 (С.91 «Ознайомлення учнів із дією множення»)
}?
|
|
Задача 542 (С.94 «Таблиця множення числа 2»)
Було - 8 столів по
2 учні
Всього учнів - ?
Задача 543 (С.95 «Таблиця множення числа 2»)
1 курка – 2 кг
6 курок - ?
Задача 551 (С.96 «Збільшення числа на кілька одиниць і у кілька
разів»)
1 клітка – 2 папуги
5 кліток - ?
Задача 553 (С.96 «Збільшення числа на кілька одиниць і у кілька
разів»)
Малюк з’їв – 3
тістечка
Карлсон з’їв - ?, у
2 рази більше
Задача 555 (С.97 «Збільшення числа на кілька одиниць і у кілька
разів»)
В Андрійка – 2
наклейки
В Олеся - ?, у 5
разів більше
Задача 562 (С.97 «Ознайомлення учнів із дією ділення»)
Зошитів
|
К-сть зошитів у одного учня
|
К-сть учнів
|
18
|
2
|
?
|
Задача 577 (С.100 «Таблиця ділення на 2»)
1 блюдце – 2
цукерки
?блюдців – 10
цукерок
Задача 580 (С.101 «Таблиця ділення на 2»)
І пакет - ?
|
}6 кг
|
ІІ пакет - ?
|
Задача 586 (С.101 «Знаходження значень виразів на дії різного
ступеня»)
Іграшок
|
Коробок
|
В 1 коробці
|
6
|
2
|
?
|
Задача 586 (С.101 «Знаходження значень виразів на дії різного
ступеня»)
Іграшок
|
В 1 коробці
|
Коробок
|
6
|
2
|
?
|
Задача 588 (С.102 «Знаходження значень виразів на дії різного
ступеня»)
Гречки
|
В 1 пакеті
|
Пакетів
|
16 кг
|
2 кг
|
?
|
Задача 597 (С.104 «Назви компонентів та результату дії ділення»)
У Марічки – 8
закладок
У Тарасика - ?, у 2
рази менше
Задача 599 (С.104 «Назви компонентів та результату дії ділення»)
Солдатиків – 18
Морячків – ?, у 2
рази менше
Задача 605 (С.105 «Повторення
таблиць множення числа 2 та
ділення на 2»)
У білочки – 10
грибочків
В їжачка - ?, у 2
рази менше
Задача 614 (С.105 «Знаходження значень виразів на дії різного
ступеня»)
1 булочка – 2 грн.
3 булочки - ?
Задача 616 (С.106 «Знаходження значень виразів на дії різного
ступеня»)
2 диски – 8 грн
|
На ? дорожча
|
|
Флешка– 60 грн
|
Задача 617 (С.106 «Знаходження
значень виразів на дії різного
ступеня»)
2 покупці по 3 л молока
|
}?
|
1 покупець – 5 л молока
|
Задача 631 (С.108 «Таблиця
множення числа 3»)
1 пакет – 3 кг
мандарин
6 пакетів - ?
Задача 668 (С.113 «Розв'язування вправ і задач на застосування
таблиці ділення на 3»)
Рибки
|
Акваріуми
|
В 1 акваріумі
|
18
|
3
|
?
|
Задача 676 (С.114 «Взаємозв'язок дій множення і ділення»)
Ціна
|
Вартість покупки
|
Кількість пиріжків
|
3 грн
|
12 грн
|
?
|
Задача 677 (С.114 «Взаємозв'язок дій множення і ділення»)
Кількість сніжинок
|
Кількість коробок
|
К-сть сніжинок в 1 коробці
|
12
|
3
|
?
|
Задача 686 (С.115 «Повторення вивчених таблиць множення і
ділення»)
Фломастери – 8 по 3 грн
|
}?
|
Ластик – 1 по 2 грн
|
Задача 696 (С.116 «Таблиця множення числа 4»)
Спортсмени
|
Човни
|
К-сть в 1 човні
|
16
|
4
|
?
|
Задача 706 (С.118 «Таблиця ділення на 4»)
Чашка – 8 грн
|
На ? дешевша
|
|
Чайник - ?, у 6 разів дорожчий
|
Задача 712 (С.118 «Розв'язування рівнянь на знаходження
невідомого множника»)
Софійка – 12 прапорців
|
}?
|
Славко -?, у 4 рази менше
|
Задача 723 (С.120 «Розв'язування рівнянь на знаходження
невідомого діленого і невідомого дільника»)
Кубики
|
Споруди
|
Кількість кубиків в 1 споруді
|
24
|
4
|
?
|
Задача 724 (С.120 «Розв'язування рівнянь на знаходження
невідомого діленого і невідомого дільника»)
Фішки
|
Гравці
|
Кількість фішок в 1 учасника
|
32
|
4
|
?
|
Задача 725 (С.120 «Розв'язування рівнянь на знаходження
невідомого діленого і невідомого дільника»)
Стільці
|
В 1 ряді
|
Кількість рядів
|
16
|
4
|
?
|
Задача 732 (С.121 «Розв'язування рівнянь на знаходження
невідомого діленого і невідомого дільника»)
Довжина відрізка
|
1 смужка
|
Кількість частин
|
12 см
|
4 см
|
?
|
Задача 732 (С.121 «Розв'язування рівнянь на знаходження
невідомого діленого і невідомого дільника»)
Довжина відрізка
|
Кількість частин
|
Довжина 1 частини
|
12 см
|
4
|
?
|
Задача 740 (С.122 «Таблиця множення числа 5»)
Маші – 6 років
Мамі - ?, у 5 разів
більше
Задача 741 (С.122 «Таблиця множення числа 5»)
В Артема – 4 монети по 5 к.
|
}?
|
У брата – 5 монет по 5 к.
|
Задача 748 (С.123 «Таблиця ділення на 5»)
5 сіток – 25 м’ячів
1 сітка - ?
Задача 756 (С.123 «Розв'язування вправ та задач на засвоєння
таблиць множення числа 5 і ділення на 5»)
1 Змій - 3 голови
5 Зміїв - ?
Задача 769 (С.125 «Розв'язування вправ та задач на засвоєння
таблиць множення числа 5 і ділення на 5»)
Сюрпризи
|
К-сть коробок
|
Кількість
в 1 коробці
|
15
|
5
|
?
|
Задача 775 (С.126 «Таблиця множення числа 6. Доба. Година.
Хвилина. Секунда.»)
1 блюдо – 6 хлібин
4 блюда - ?
Задача 789 (С.128«Визначення часу за годинником»)
5 чашок – 45 хв
1 чашка - ?
Задача 792 (С.128«Визначення часу за годинником»)
Урок – 45 хв
|
}?
|
Перерва – 15 хв
|
Задача 804 (С.131 «Таблиця ділення на 6»)
6 книг – 30 грн
1 книга - ?
Задача 814 (С.132 «Вправи на засвоєння таблиці ділення на 6»)
Цукерки
|
У
кожного
|
К-сть дітей
|
|
Дівчата
|
18
|
6
|
?
|
Хлопці
|
24
|
Задача 821 (С.133 «Кратне порівняння чисел»)
Качок – 8
|
У ?, разів більше
|
|
Лебедів - 2
|
Задача 822 (С.133 «Кратне порівняння чисел»)
Пилипу–6 р.
|
На ? менше
|
|
Мар’яні–12 р.
|
Задача 822 (С.133 «Кратне порівняння чисел»)
Пилипу – 6 р.
|
У ? молодший
|
|
Мар’яні –12 р.
|
Задача 831 (С.134 «Таблиця множення числа 7»)
1 індичка – 5 гк
7 індичок - ?
Задача 832 (С.135 «Таблиця множення числа 7»)
Зошит – 7 по 3 грн
|
}?
|
Ручка – 1 по 4 грн
|
Задача 842 (С.135 «Розв'язування прикладів та задач, що містять
множення числа 7»)
7 причепів – 42
мішки
1 причеп - ?
Задача 850 (С.137 «Таблиця ділення на 7»)
7 пакетів – 14 кг
1 пакет - ?
Задача 851 (С.137 «Таблиця ділення на 7»)
І число – 7
|
У ? разів більше
|
|
ІІ число - ?, на 42 більше
|
Задача 859 (С.138 «Вправи на закріплення вивчених таблиць
множення і ділення»)
1 день – 7 таблеток
? днів – 14
таблеток
Задача 860 (С.138 «Вправи на закріплення вивчених таблиць
множення і ділення»)
Стас – 63 хв
Марянка - ?, у 7
разів швидше
Задача 873 (С.139«Зміна значення добутку під час зміни одного
множника при сталому другому»)
5 коробок – 40
еклерів
7 коробок - ?
Задача 877 (С.139«Зміна значення добутку під час зміни одного
множника при сталому другому»)
7 наклейок – 14 грн
5 наклейок - ?
Задача 885 (С.140«Вправи на-закріплення вивчених таблиць
множення і ділення»)
І – 7 рам
|
У? менше
|
|
ІІ -?, на 14 рам більше
|
Задача 891 (С.141 «Таблиця множення числа 8»)
І купка - 8
горішків
ІІ купка - ?
Задача 900 (С.142«Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення
числа 8»)
Кинули – у 8 чашок
по 3 грудочки
Залишилося – 5
Було - ?
3адача 910( С.144«Таблицяділення на 8.Вправи
на застосуван-ня
таблиціділення
на 8»)
У бідоні-16 л молока
|
}?
|
У пляшці - ?, у 8 разів менше
|
3адача 911 ( С.144«Таблицяділення на 8.Вправи
на застосування
- - 8 кг
- ?, на 16кг більше
3адача 916. (С.144«Вправи
і задачі на засвоєння таблиці
ділення на 8. Складання і розв'язування рівняння»)
Консервів – 8 банок
|
}?
|
Компотів – ?, у 2 рази більше
|
3адача 919 ( С.145«Вправи і задачі на
засвоєннятаблиціділення на
8.Складання і розв'язуваннярівняння»)
Кружечків – n
|
}?
|
Трикутників -?,у 8 разів більше
|
3адача 926( С.146«Таблицямноження числа 9.Обчислення
виразів на
двідіїрізногоступеня»)
1 стіл – 6 стільців
9 столів - ?
3адача 964 (
С.151«Множення і
ділення на 10.Обчисленнязначення
виразів на
діїрізногоступеня. Розв'язування задач»)
6 учнів по 8 листочків
|
}?
|
2 учні по 10 листочків
|
3адача 965 (
С.151«Множення і
ділення на 10.Обчисленнязначення
виразів на
діїрізногоступеня. Розв'язування задач»)
У Сашка 4
монети по 10 к.
У Марійки - ?,
у 5 разів менше , ніж у Сашка
3адача 973 ( С.151«Вправи і задачі на
закріпленнявивчених
способівмноження
і ділення»)
Посіяли - 8 кг гороху
|
У ? більше
|
|
Зібрали - ?, на 48 кг більше
|
3адача 7 (С.154
« Повторення усної і письмової нумерації чисел
першої сотні. Порівняння чисел. Розв'язування задач» )
І день –
|
9 сторінок
|
}?
|
ІІ день –
|
?, на 2 сторінки більше
|
|
ІІІ день –
|
стільки ж, скільки І
|
3адача 15
(С.155«Повтореннявипадківдодавання
і віднімання виду
26 + 8, 26-8»)
Антон – 24 знімки
|
На ? більше
|
|
Софія - 13 знімків
|
3адача 33 (С.157«Повторення додавання двоцифрових чисел з
Овець – 27
|
}?
|
Кіз – 15
|
|
Баранів – 13
|
Немає коментарів:
Дописати коментар